V-ray 2.0 for 3ds Max Essential Training

Bu ders genel olarak,V-Ray işleme motorunun özelliklerini tanıtmaktadır. Tüm son teknoloji işlemelerin, araçlar 3ds Max'in nasıl genişletileceğini göstermektedir.Temel materyallerin oluşturulması, resim örnekleme, renk haritalama, alt bölümler ve ışıklandırma gibi kritik kavramları kapsayan bir ders.
- V-Ray'i kurma ve ayarlama
- DMC Örnekleyicisini Kullanma
- Renk eşleme modlarını anlama
- Küresel bir dolgu ışığı ekleme
- V-Ray Dome Işık ile Çalışma
- Işınım haritalama ve Işık önbellek kullanımı
- Dağınık renk oluşturma
- Yansıtıcı malzemeler yapma
- Saydamlık oluşturma
- Görüntü örnekleme ile kaliteyi sağlamak
- V-Ray fiziksel kamerasını kontrol etme
- Hareket bulanıklığı efekti oluşturma
- V-Ray elemanlarını kompoze etme
Sketch-up rendering using V-ray 2.0
V-Ray ile, doğal aydınlatma, kameralar, yansımalar ve dağınık malzemeleri SketchUp modeline ve sahnelerine eklemek gösterilmiştir.
- V-Ray araçlarını ve özelliklerini bulmak
- RT Motorunu Kullanma
- V-Ray Sun ve Sky ile gün ışığı oluşturma
- Görüntü tabanlı aydınlatmayı kullanma
- Işınım haritalaması ile çalışma
- Fiziksel kamerada perspektif düzeltme işlemesi
- Alan efektinin derinliğini ayarlama
- V-Ray materyalleri oluşturma ve uygulama
- Sabit oranlı örneklemeyi kullanma
- Renk haritalama
- V-Ray vekilleriyle çalışmak
Işığın gerçek dünyada nasıl çalıştığını anlayınca ve bu davranışı neredeyse taklit etmek için 3ds Max ve V-Ray'i kullanarak, colour bleed renk sorunlarının nasıl engelleyebileceğimiz gösterilmiştir.
- Colour bleed tanımlanması
- Yansılamayı kontrol etme
- Geometri kurulumunun renk atmasını nasıl etkilediğini anlama
- Renk yerleşimini dikkatle seçme
- Saturation Post-Processing kontrolünü kullanma
- Foton sıçrama sınırını ayarlama
- Malzemeler ve nesne özellikleri ile renk sızmasını kontrol etme
- İşleme öğelerini kullanma
Bu derste, yazar Tony Harmer, bir poster tasarımının çeşitli bölümlerini bir araya getirirken Capture CC ve Comp CC uygulamalarını tanıttı. Renkleri tanımlamayı, şekil çizmeyi ve posterin nasıl düzenleneceğini ve Photoshop ve Illustrator'da fırçalar yaratacağı gösterilmiştir. Illustrator, InDesign ve Photoshop kullanılarak ders tamamlanmıştır.
- Capture CC'de temel şekilleri çizme ve tanımlama
- Capture CC ile bir renk paleti geliştirme
- CC Yakalama ile boyamak için fırçalar oluşturma
- Comp CC'de posterin yerleştirilmesi
- Posterin Illustrator, InDesign ve Photoshop'da ince ayarlanması
Rhino and V-Ray: Architectural Rendering
Bu ders bir örnek model üzerinden Güneş, Gökyüzü ve V-Ray aydınlatma sistemlerinin nasıl kurulacağını gösteriyor; malzemeler uygulamak; ölçek için ise ağaçları, otları ve insanları eklemek gibi. Derinlik ve gerçekçilik duygusu katmak için ise kameraların nasıl kullanılacağını ve kompozisyon tekniklerini göstermektedir.
- Sisteminizi kurma
- Ayarları, yazılımı ve süreci anlama
- Sahneyi aydınlatmak
- Pozlamayı düzeltmek
- Mimari cam, duvarcılık ve beton ile zenginleştirme
- Gerçekçi çim ve ağaç yapma
- Alan derinliği oluşturma
- 3D'den 2D'ye kompozisyon oluşturma
V-Ray 3.0 for 3ds Max Essential Training

V-Ray 3.0 rendering motorunun ana özellikleri ve progressive örnekleme, cilt ve saç gölgelendiricileri ve stereoskopik 3D oluşturma gibi V-Ray'in araçları ile 3ds Max'in nasıl genişletileceğini göstermektedir. Bu ders, temel malzeme oluşturma, görüntü örnekleme, renk haritalama, alt bölümler ve ışıklandırma gibi kritik V-Ray kavramlarını ve ayrıca alan derinliği, hareket bulanıklığı ve kostik gibi kamera içi efektleri de kapsar.
- Yeni kullanıcı arayüzü öğelerini, Hızlı Ayarlar'ı ve yenilenen Çerçeve Arabelleğini kullanarak
- Renk eşleme modlarını anlama
- V-Ray ışık türlerini ekleme
- V-Ray Sun ve Sky sistemleri ve kubbe lambası ile çalışma
- Işınım haritalama ve hafif önbellek kullanma
- Dağınık renk haritaları ile çalışma
- Yansıtıcı malzemeler yapma
- Bir saydamlık efekti oluşturma
- Yeni SSS ve cilt gölgelendiricilerini kullanma
- Görüntü örnekleme ile kaliteyi sağlamak
- Uyarlanabilir alt bölüm motoruyla çalışma
- Fiziksel kamerayı kontrol etme
- VRayFur ve VRayMetaball gibi FX araçları ile çalışma
- Stereoscopic 3D rendering
- Render Maskesini Kullanma
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder